Underbar start på dagen....

publicerat i Allmänt;
NOT!!!



Behöver jag säga mer än att visa denna bild...!!??
Nån jävel har snott min skylt igen!!!!
Blev så jäkla arg och ledsen så gråten satt som en kyckling i halsen på mig i morse när jag såg detta.. orkar inte med sånt här... det e så jäkla frustrerande.. så på väg till jobbet satt jag i telefon med polisen!!!!

Dom kan ju inte göra mycket mer än att polisanmäla det hela och så får man vänta och se.. inte lär jag ju få se dom skyltarna igen...

Denna gång har dom ju tatt hela ramen!!
Var arg som ett bi när jag kom till jobbet.. mest less faktiskt..!!
Har nu skrivit en lapp som jag satt upp på dörren till båda trappuppgångarna här i huset!!
Hoppas på goda grannar! =)
jaja.. e ju inte hela världen men FAN vad irreterande det e..!!!
Nog om det.. efter jobbet idag så åkte jag till gymmet.. solade igen och fick sprungit på bandet.. sen var det mage som gällde... längtar tills nästa onsdag då jag skall få ha en Personlig tränare med mig på gymmet som skall ge mig tips.. skall bli grymt kul!!
Känner mig så taggad nu och motiverad för att gå ner i vikt... just för att jag har inte en byxa som jag kan få på mig längre...=(
Så kan man bara inte ha det.. jag accepterar det inte.. jag hatar min kropp och hatar mig själv för att jag tillåtit mig bli så här tjock!!!
Efter gymmet så såg jag att min farbror ringt..
Fan missuppfattat han .. var tydligen repning idag... jag trodde han sa ANTINGEN onsdag eller Söndag... inte att det var båda dagarna!! Klant Malin men kan ju bara skylla på att jag haft mycket i huvudet det sista..
sen hade även min psykolog ÄNTLIGEN ringt!!!
fick ringt upp och bokat in ett möte reda nästa fredag.. känns sjukt skönt.. !! Skall äntligen få hjälp och allt känns genast lite lättare men samtidigt skrämmande.. hur skall jag klara detta!!??
efter det samtalet var det in och handla snabbt och sen hem.. käkade grillad kyckling med advokado, kokt ägg,keso och lite gurka och tomat.. sjukt gott och nyttigt=)
Nu sitter jag med färg i håret och har ju satt upp lapparna i trappuppgångarna.. har även bokat tvätt tid.. får tvättat på Lördag först.. CRAP.. har sjukt mycket tvätt som vanligt!!
nu skall jag snart få ta min efterlängtade dusch.. och ladda för morgondagen...
shit.. jobbar tidigt sen skall jag ju in till stan.. hmm.. kan ta det i morgon vad jag skall göra.. usch.. kluven...
en rolig grej .. jag skall springa vårruset i år.. haha!!!
Vi e några tjejer från jobbet som skall springa.. hur skall det gå..??
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Du kommer klara det här, för dig är STARK och har nära och kära som ställer upp och stöttar till 100%.... IDIOTER det finns till folk, ser inte vad som står på lappen men hoppas också på goda grannar för din skull.. Förstår att det "känns" när inte en byxa passar, men du är fortfarande inte "tjock".. men förstår att du vill ner till där du va innan. Så lycka till... Blir ju såklart nyfiken som f*n på vad damen ska göra i stan... vi pratar för lite, tycker inte om att få reda på saker genom bloggen..... fy skäms på oss!! Kram kram

Kommentera inlägget här :