Vill bara..

publicerat i Allmänt;
..tillägna detta inlägg till mina älskade VÄNNER!!

Det slår mig ibland hur otacksam jag e...
men jag e ledsen för hur jag e och förösker ju göra nått åt det!!
Jag e ledsen för att jag inte ser er som viktigare i mitt liv... ni är ett sido tillbehör i mitt liv och jag vet ju att ni finns där... det känns så tråkigt att jag inte uppskattar er bättre och det slår ju mig ibland hur jag borde uppskatta er bättre.. behandla er bättre och visa min uppskattning mer för er!!
Tack för att ni vill vara just min vän!!!
Det betyder mer än jag visar!!
Så.. Marie, Jessica A, Jessica J, Bettan, Jenny, Linda och alla andra älskade underbara vänner som finns i mitt liv!!!

Ni finns här inne... ledsen att jag inte visar det!!!
TJIP!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Noahedel:

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

Kommentera inlägget här :