Avnjuter Fruksallad just nu!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Mumsigt!!!
varit en underbar dag med massa sol ju!!!
Jobbat tidigt...
och dör ju av trötthet på jobbet.. men har ju slutat med kaffet för min mages skull så jag får helt enkelt bita ihop!!!
Idag var syrran tillbaka på jobbet med... så efter jobbet åkte vi tillsammans till Alingsås och hälsade på mamma...
lilla mamma.. vi hoppas så att det bara e dom starka morfintabletterna som gör henne så förvirrad...
hon hänger inte alls med i det vi säger och hon pratar om helt osammanhängande saker!!! =(
Gör fortfarande väldigt ont att se henne så dålig...=(
efter det var det hem och dona sen få lägga sig på soffan en stund....
var så trött.. och hade fått besök av den trevliga lingon veckan så magen värkte nått fruktansvärt... proppa i mig massa värktabletter och somnade in...
Daniel kom hem och väckte mig kvart i 5...
slappa lite ihop sen svidade jag om och tog mig ut på rundan... jag var verkligen med i löpningen denna gång.. härliga stora steg som studsade jämt mot marken.. solen sken i min ansikte och andningen funkade bra!
sprang på 11 sekunder snabbare!!! WOHO!!!
Tog sen ett extra varv då jag gick och tog ruscher på vissa ställen...=)
Svettig! Malinkäglan!!!!
Här sprang jag som FAAAAAAN!!!

efter det var det en dusch sen ringde jag pappsen.. dom fick ju huset idag!!!!
var bara tvungen att åka dit!!!!
Framsidan!
Jag visar fint upp baksidan!!!
Den fina utsikten från deras balkong!
Utsikten mot centrum!
pappas BASTU!!!!!
WOHO!!!



Pappa och lillsyrran=)

var kul att äntligen få se huset...
imorgon kommer hantverkarna som skall fräscha upp stället.. alla rum skall målas om och lister och dörrar skall målas och mattor skall dras bort!!
massa massa jobb.. men det kommer bli såååå fint!!!
Vill oxå bo så.. tänker sno ett av rummen av dom!!!
Ja och efter det åkte jag och handla sen åkte jag hem.. och nu äter vi fruktsallad... mumma!!!
ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Huset är riktigt snyggt, alltid gillar det huset.... :) Finns ju hur många rum som helst, får la be din pappa göra om det till en två familjsvilla medan han ändå håller på att fixa det ;)

2:a kommentar, skriven , av malin:

bra ide!!!! =)

Kommentera inlägget här :