Body Butter

publicerat i Skönhetstips;
Jag har ett tips på er med torra delar på kroppen...(INTE ANSIKTET)
Jag använder mig av nått så underbart gott som BODY BUTTER!
Jag köper min Body Butter från Bodyshop!
kostar en del men det håller länge och e så sjukt bra krämer!!!!
Jag använder mig av dessa 2..
Jordgubb och kokos...
Kokos var jag lite beroende av i vintras.. den e så sjukt underbart go..
lite sånt på fötterna innan du går och lägger dig och ett par strumpor på det så vaknar du med fötter lena som en barnstjärt...

LIKE IT!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Dom e bra men babyolja är ändå bäst för torr hud =D. Det har varit min räddning. Hallon är annars min favoit från body shops sortiment. Har du testat deras mascara? Den luktar helt ärligt bajs rent ut sagt. Helt vidrigt =).



Kram

Kommentera inlägget här :