Då var det gjort!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Jag gjorde det.. och jag sprang hela vägen... 5 km..=)
Det var faktiskt mycket lättare än vad jag trodde...
jag hade kunnat springa mycket snabbare om det inte var för alla slöockar framför en...
blev riktigt trött på dom...
man fick verkligen parera när man sprang...
men jag var så stolt.. så stolt.. jag klarade hela vägen... det var riktigt tufft sista uppförsbacken men jag gjorde det..
tiden blev 27.30!!


STOLT OCH LYCKLIG JAG=) och Jag och Sarah..=)

Våran picknick efter loppet..=)

Vi Alla..=)

Nu sitter jag nydushad och seg..
Daniel och jag fick handlat efter loppet.. så nu e kylen full igen...
så vi klarar oss en vecka till..=)
Igår var vi ju hemma hos Daniels föräldrar... jag repade ju fram till strax efter 19.. sen fick jag åka hem möta Daniel ute på parkeringen sen åkte vi till hans föräldrar.. vi grilla kycklingspett..=)
Gosade med Aramis och busade med han..=)
nu skall jag slppa vidare i soffan och fortsätta känna mig stolt och nöjd av dagens gärning...
jag e GRYm.. woho!
haha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Gryyyyymt Malin!!

Kommentera inlägget här :