Då vart jag hemma igen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... får alltid igång så mycket tankar inom mig när jag varit där...
jag gråter så mycket och så mycket känslor bubblar upp inom mig...
jag har så mycket beslut att ta i mitt liv och jag vet varken ut eller in....
det gör mig frustrerad, trött, uppriven, ledsen...
innefattar min känsla inom mig just nu...
pratade av mig med min älskade syster på hemvägen...
e så glad att jag har henne...
jag behöcver så mycket stöd men jag har sån stolthet inom mig som vägrar dra in andra i min röra till liv.. jag öppnar mig inte ofta för folk för jag har sån stolthet i kroppen...
men jag MÅSTE!!

Måste svälja stoltheten och se till att fixa detta nu.. skall bli den där starka kvinnan jag var för ett år sedan.. jag skall bli mig själv igen...
INGEN eller INGET skall få trycka ner mig mer..
så enkelt e det!!!

Kommentera inlägget här :