Får jag gnälla ....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... lite till???
Hmm...
orkar inte må så här...
magen krånglar mer än vanligt får inte behålla nånting....
ändå blir jag bara fetare och fetare just runt magen...=(
har ont i sidan av magen... typ som i njurarna eller nått....
sen snörvel snörvel snörvel.. tar mina medeciner ändå snörvlar jag...
och tror även en liten förskylning spökar.. för snoret e annorlunda.. och halsen e hes och hostig och rosslig varje morgon!!!!
och tröttheten skall vi inte prata om..!!!!
NEJ jag e inte GRAVID!!!!
skulle aldrig gå nu när jag söker in till PHS!!!!
så dont worry...=)
men att jag fått glädjande besked från 2 vänner som e det värmer bara mitt hjärta.. e så glad för deras skull..=)
kommer få klämma på stora magar inom en snar framtid... MYSIGT=)
Nu e frukosten intagen och kommer väl ut snart i en mycket flytande form.. *sorry*
jag skall bara smörja in ansiktet och kleta smink på mig så drar jag till min farbror.. här skall repas...!!!
och denna låt skall övas in idag...
Vi får väl se hur det går...=)
ha det!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny m:

vem är det mer som ska ha bebbe?????



du får gnälla hur mycket du vill snäckan. =) din blogg, dina vänner som läser, frivilligt, hoppas jag. =)

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Fick med ett besked via ett sms igår.. Hon hade läst min blogg efter hon precis fått reda på det.. är det samma vi tänker på tro? ;) Jobbig med magen. och som Jenny säger, din blogg så du får gnälla hur mycket du vill.. fölk behöver inte läsa om de inte vill! Kram på dig!!

Kommentera inlägget här :