Gårdagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
maten igår var faktiskt helt okej..
haha.. kan faktiskt bli gott att göra en sån frysskrap mat..=)
efter maten fick vi brått... på grund av att vi skulle laga mat hemma så blev ju allt försenat så helt plötsligt var kl halv 5 och Allum stänger 5 på helgerna.. så fick kastat oss iväg till Allum...
fick köpt min fondation..
handlar ju på Make up store....
bäst smink där enligt mig...
blev en "liquid vanilla" fondation denna gång...
körde "matt natural" sist...
men jag har inte solat så mycket nu så fick bli denna.. kan alltid köpa en mörkare sen när jag solat lite plus att till sommaren brukar jag inte använda nån fondation alls...=)
Efter Allum vart det hem.. sminka mig och fixa mig.. sen drog vi in mot stan till Bion..
den började ju redan halv 7..
gott.. förutom alla jä**a snorungar i salongen.. (typ en hel skolklass från Bergsjön) som satt och skrek och var allmänt störiga så var det en bra stund..=)
sen åkte vi hem.. la oss i soffan.. och dega...
vi roade oss med bilder som vanligt.. måttligt road Daniel ser ut eller hur... han ÄLSKAR att vara med på bild!! haha.. NOT!!!
"TÖNT" får jag höra så fort jag tar upp min kamera...
=)
nä nu e jag hungrig...
vi la oss ruskigt tidigt igår... redan kl 23 gick vi och la oss.. trötta som 2 små barn...
vaknade strax efter kl 9 redan ..
så nu behöver jag ha min gröt i magen..=)
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Allum stänger 18:) Kram

Kommentera inlägget här :