Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. har varit en hektisk dag...
ställde kl för att börja en timme tidigare på jobbet i morse...
men efter en fondation olycka i badrummet där jag råkade stöta till min fondation flaska så det far i handfatet och gick i flera bitar varpå fondation var ÖVERALLT i badrummet... på golv, på mig, i handfat, i kattbalja...
ja ni fattar.. jag fick slängt av mig mina kläder jag precis tatt på mig och byta helt om sen bara börja skura hel badrummet typ..
underbar start på morgonen..
relaterade till att jag var en halvtimme för tidig bara..
men men.. e alltid nått...
jobbade på som en gnu.. min mage krånglade som satan bara efter lunch...
kramper... smärtor.. och sen rusa på toa...
så trött på detta...
vill komma på ett dietist möte NU!!

kl 17 var det att äntligen få åka hemåt...
åkte och handla först...
sen hem... Daniel hade börjat med tvätten som tur va..
jag började med maten.. blev räksoppa och pannkakor idag..
för Daniel har dratt en tand idag så det var enkel mat för hans skull...
efter maten var jag nere itvättstugan en sväng sen svidae jag om och tog meig en löpar runda...
vet inte varit ute 4 gånger nu på en veka men jag känner mig bara lite lite bättre... känns trist att man tappat så mycket.. jag var ju så sjukt fit för bara 1 år sen...
Jag i sista steget utanför..=)
Ingen som missar min gigantiska finne på hakan va???
Hade krig med den igår..
jag får ALDRIG finnar men får jag väl en.. då e den stor som 20 ungefär...
fy!!
nu har jag fått duschat... sista tvätten torkas .. det andra har vikts...
skall sitta här ett tag till sen e det sängen...
dubbel pass i morgon...
jobbar först som vanligt på Stihl fram till 17 sen fort hem.. äta, duscha byta om och åka till Alingsås.. jobba på Stures..
kommer vara sjukt trött i morgon...
så.. ha det gott...

Kommentera inlägget här :