japp..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Söndag kvällen är här...
har hunnit fika med Bettan... så skönt det va i solen..
Goa kanelbullar blev det med...=)
Fick cyklat i panik till affären... hade inget kaffe såg jag..=)
efter det var det fixa lite nudlar till mig och bakfulla Daniel..
sen packa jag väskan tog på mig och åkte till Stonehill...
mötte Jessica A.
vi sprang...
fy FAN!!!!
men jag hade en förbättring... sprang på 10.55 sist nu sprang jag på 10.37
GOTT!!
inte bra .. men bättre!!!
Jessica sprang ju oxå!
vi duscha sen satte vi oss för att kolla på matchen... stackars tjejerna.. kämpa så..
förlorade med 3-0...
men gott att sitta i solen...
nu e jag hemma och en halv pizza utan ost har slunkit ner.. får se vad magen säger...
nu e det snart film med älsklingen som gäller!!!!
ha en trevlig kväll !!

Kommentera inlägget här :