Kan en blogg bli...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ett drogmissbruk???

Jag har ännu en gång suttit och fixat med bloggen... blir aldrig nöjd och klar känns det som...
nej får räcka för idag.. får se vad jag hittar på i morgon.. haha
sidan jag änvänder mig av kan ni hitta HÄR
Den är RUSKIGT bra om ni frågar mig...=)
fått sjukt mycket hjälp och det e enkla och lätta tips ..!!!
så...
blev en löpar runda förut.. så stolt att jag tar mig ut...!!
DUKTIG!

Jag gjorde väl inga direkt framsteg i löpningen tyvärr...
måste ut i morgon, onsdag och torsdag med...
hmm.. fick ett mail idag...
vet ni vad...
JAG ÄR KALLAD TILL FYSTESTET INFÖR POLISHÖGSKOLAN!!!

I Stockholm av alla platser skall jag göra det..
den 9/6 gäller det...
tog upp det med Daniel när vi åt middag förut.. han e ju inte jätte förtjust i detta.. men har sagt till han att jag vill klara alla tester sen skall jag söka distans utbildning och kommer jag inte in på distans utbildning kommer jag inte tacka ja...
utan söka igen nästa gång igen på distans...
jag måste respektera hans önskemål och han måste respektera mina så vi får mötas halvägs... jag vill i allafall att han skall följa med mig till Stockholm och skall kolla med min styvmamma om hon kan boka in oss på nått billigt hotell i Stockholm.. och har vi tur kanske pappa skall till Stockholm i dom dagarna...
får ju åka upp den 8/6 redan...
så kan jag och Daniel passa på att ha en mysig kväll i Stockholm oxå..=)
ja middagen idag bestod av nått så enkelt som pytt i panna..=)
Daniel som lagade den..
efter maten var det dusch och nu har jag suttit här sen dess... slapp e jag..=)
Nu skall det snart sovas...
Natti natt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Nu känner jag att jag måste försöka få in dig på rätt spår. Du är 30 bast. Om du kommer in på en utbildning som varit din dröm för evigt, som över 10.000 människor vill gå, så kommer du att tacka nej? För vad? En kille som inte gillar't? Regel nummer ETT är ju att man inte får göra avkall på sina drömmar för en karls skull!!! Tro mig, tar det slut, kommer du att ångra dig - för evigt. De två åren på PHS kommer att vara DE ROLIGASTE i ditt liv. Jag lovar. Jag vet att du inte trivs på STIHL, och att du egentligen vill göra något annat. Detta är din stora chans! Att göra exakt det du vill. Sumpa den inte! Plus att PHS spottar ut nya kärlekspar var eviga dag. Börjar du som singel kommer du hitta nån att gifta dig med där. ;)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!

En kompis till mig har tydligen också sökt, då har hon nog fått svar nu också spännande.



Kram

3:e kommentar, skriven , av angelica:

hej snuttan ja håller helt klart me Karin... ja vet ju hur jävla gärna du velat göra detta o nu har du ju chansen!! du fixar det gumman, det vet ja =) pusss

Kommentera inlägget här :