Ledig Dag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp... började dan med lång sovmorgon... 10.45 slog vi upp ögonen först... mys i sängen och glo på "Våra bästa år" sen så vart det byta sängkläder och göra fukost plus baka en morotskaka...
strax innan 13 kom Bettan på fika besök... vi satt och tjöta om allt möjligt hon och jag.. vi är lite av vad man kallar själsystrar... vi har samma upplevelser och samma erfarenheter när det kommer till mycket.. samma familjeförhållanden och vi pratar mycket om det...
tiden sprang iväg och vid 15 åkte hon hem först.... då åkte jag hem till syrran snabbt.. kika på kattungarna och gosa med dom.. dom har ju blivit så stora nu ju...=)...
Åhh godisar=)
Sen bytte jag och Henke om och så åkte vi till Stonehill och körde coopers...
vi körde ett uppvärmningslopp först och sen körde vi......
ja henke drog ju iväg ganska så snabbt ...
och han var i mål nästan ett varv före mig då skrek han bara "Malin ÖKA!!!!"

jag kämpa.. och ville egentligen bara spy av trötthet.. men kom i mål och trodde han skulle säga att tiden hamna på 15 min typ...
10.55 hamnade jag på.... blev positivt överaskad...!!
1 min!!!!
helst 2 min snabbare skall jag bli!!!!
och det skall jag minsann bli...
jag har ju som sagt bara övat på löpningen sen snart 2 veckor tillbaka så det e inte konstigt att jag inte e bättre...!!!
men jag skall bli grym!!! skall springa dom 2 km på 8 min om det e så!!!!!
Japp!
Efter löpningen så åkte jag genom Lerum och köpte med mig thai mat hem...
nu har vi ätit och skall in i duschen och drar hem till ett par som Daniel e kompis med i Olofstorp...
ha det så länge...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag sprang på 9 när jag gjorde testerna. Man har så jävla mycket adrenalin i kroppen att man springer som en jävla gud. Ta bara inte ut dig i början utan spurta!!!!!!

Kommentera inlägget här :