Lördags morgon....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...japp sitter i soffan nu me filten om mig.. lite smått nerkyld av att stått ute i blåst och regn och tittat på kossorna när dom släpps ut i hagen här borta i Kåhög...
är ju tydligen den enda gården där dom bjuder in folk för att titta på när detta sker...
ni som vet är ju att kossorna e ju överlyckliga när dom får komma ut och hoppar och srudsar och ser så sjukt roliga ut...=)
skall bjuda på en mycket dålig video men det visar ändå lite hur det ser ut..=)
Jag var ju snor trött när kl ringde kl 9 i morse... tog mig upp gjorde frukost och kvart i 10 var Marie här med Nadja..
visste att det skulle vara sjukt mycket folk så hon ställde sin bil här och så promenerade vi bort...
där bjöds det på mjölk och kanelbulle..=)
jag åt en kanelbulle i allafall..=)
sen kom ju även Linda och barnen...
Dom söta kossorna och Nadja..=)
Nu skall jag vila lite i soffan.. har en mycket bakfull pojkvän som precis kravlat sig ut från sängen och hit...
kan han gott ha!!!
Dagen igår var lång för mig.. 13 tim jobb...
var helt slut när jag var hemma strax innan 2 i natt och äntligen fick lägga mig...
Daniel kom ju hem nån timme efter det men då sov jag som en liten gris..=)
Idag blir det en sväng till Allum sen för att köpa ny fondation,, sen ikväll e det BIO!!!



SKRÄCKFILM!!!!!!!

Love it love it love it..!!!
hörs sen..

Kommentera inlägget här :