Min mage..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. e åt HELVETE idag!!!
Så jäkla tröttsamt och ens humör dalar år fanders av det!!
Jag blir lätt irreterad, ledsen och sååå trött..!!!
Magen har stått ut som en stor medecinboll från magen på mig och allt började som vanligt efter lunch...
man försöker äta långsamt och tugga ordentligt.. men nä då...
jag kan faktiskt förstå folk som är sjukskrivna för denna sjukdom.. och som kanske bara jobbar en viss procent.. för detta e så påfrestande så ni anar inte!!!!
Har ju ingen på jobbet som kan förstå denna smärta och ömhet man har i magen...
jag kan knappt röra mig när magen svullnar upp så.. alla rörelser förvärrar bara magens tillstånd...
kan inte böja mig fram kan inte lyfta tungt ... kan inte göra nånting för jag får så jäkla ont då..
igår efter jag ätit så hade jag sånna fruktansvärda kniv-huggs- smärtor i magen..=(
man får bara försöka andas då.. och vänta ut allting...
jag blir gråtfärdig av detta...
varför ???
*gråter*
Min svullna mage på väg hem från jobbet=(
och pressen som hänger över mig av att jag MÅSTE ut och springa för att förbättra mina resultat hänger över mig som en fet klibbig mörk hinna som vill dränka mig typ!!!!
Lätt att springa när magen känns och ser ut så här..!!!
*GRÅTER MER*
orkar inte...
skall lägga mig i fosterställning nu och hoppas på att magen går ner snart så jag kan ta mig ut och springa sen.. blir antingen Härskogen eller rundan här hemma.. vill hellre till Härskogen för där e det mer "Privat"..
inga som ser en och man kan flåsa och se ut som ett jävla miffo när man springer utan att nån ser det!!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Jag FÖRSTÅR dig till TUSEN!!

Kommentera inlägget här :