Nu har...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. tröttheten klubbat mig....
hamnat i soffan och ögonen riktigt svider av trötthet..
magen e svullen som vanligt efter middagen...
och jag njuter av svalkan från det öppna fönstret i nacken..=)
Hade velat ta mig ut idag... springa eller promenad... får se om jag samlar kraft för det....
JAG MÅSTE!!!

vågar inte riktigt hoppas men det känns som jag tappat nått kilo eller 2...
vågen saknar fungerande batteri så kan inte kolla.. men tur e väl det för jag hade bara blivit besviken...
jag var uppe på nästan 75 i julas.. det var då jag tog tag i det.. men visste ju då inte om min tarmsjukdom som för min del bara gjort det svårare för mig att minska i vikt..
har inte hänt nånting på 5 månader.. hur kul känns det då???
deprimerande...
jag har väl mer eller mindre gett upp.. räknar inte med nått resultat..
kollar på "Biggest Loser" nu och bara skakar på huvet.. hur gör dom???
ORÄTTVIST!!!

nä.. blir en löprunda tror jag..!!!
Skall låta maten sjunka lite till bara..=)
Idag blev det korvstroganoff på kalkon korv..=)
tok gott!!!
Matlådan för i morgon...
käkade en liten lunch idag på jobbet... och började ju en timme tidigare så jag fick 30 min lunch så kunde äta i lugn och ro... visst kändes det i magen efteråt.. men inga kramper och inget akut springa på toa...
skönt..
skall äta lika lungt i morgon..!
nu skall jag snart ut och springa.. ha det!!!

Kommentera inlägget här :