Onsdag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Räkningarna har precis blivit betalda!
SUGER SUGER SUGER!!!!
Denna månaden e piss!!!!
Daniel har fått gå in och betalat hela hyran plus våra elräkningar!!!
För jag fåt en piss lön och har massa räkningar.. bland annat psykolog räkning.. FY FAN!!
Har kommit till insikt att jag kan inte fortsätta hos psykologen.. det funkar inte.. jag kan inte lägga 800 kr per gång och sen inte ens ha råd att betala mina räkningar!!!!
Alla säger "men det gäller att prioritera Malin"
Dom har uppenbarligen ALDRIG levt på INGENTING!!!

Jag kan inte prioritera någonting som jag inte ens har!!!

Jag e en mycket fattig männsika... alltid varit och kommer alltid va..!!!
Nu lämnar vi detta ämne för jag e trött på att älta det!!!
idag har jag jobbat... sen var det hem.. laga mat.. blev köttfärssås och pasta.. tog en mini portion för jag hade bokat en löparrunda i Härskogen... Fick Jessica J. med mig... vi tog 2,5 och tänkte att denna gång skall jag springa åt andra hållet.. motsatt håll för att slippa dom hiskelia uppförsbackarna i slutet men jag kan säga att det var ta mig fan värre det var ÄNNu värre backar och mina lungor har aldrig känt sig så SMÅ!!!!

Jag var så frustrerad och förbannad när vi kom fram för jag visste att tiden var USEL!!

Och jag börjar bli riktigt förbannad på detta nu...
Jag tog 2 doser av min astma spray innan jag sprang men vad hjälpte det.. mina lungor vägrar vidga sig... jag e helt värdelös på löpningen och jag känner att fyrtestet e långt borta för mig nu... jag kommer ALDRIG klara det!!!
Jag kämpar och kämpar och e ute flera gånger i veckan och springer .. det hjälper inte...
VAD SKALL JAG GÖRA!!!!!!?????

Hur skall jag gå till min andning???
fan magen krånglar nu...
jävla skit...
har fått duschat och tatt mig ett glas färskpressad äpple juice...
skall fortsätta sura... antagligen på toa...=(
ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

det kommer ordna sig hjärtat ja lovar dig. först¨år att allt känns piss... behöver du lite sällskap i spåret så slå en pling. ja har piss dålig kondis men kan bidra me sällskap i alla fall =) =) puss på dig

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Kan du inte få psykolog hjälp via sjukvården. Jag betalar 50kr per gång hos in terapeut, jag hade aldrig betalat 800kr heller, det är ju enn sjuk summa! Hoppas det ordnar sig.



Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det är skitmycket pengar med 800 kr per gång. Men ärligt talat Malin....du shoppar ju kläder för betydligt mer än så emellanåt!? Är det inte viktigare att må bra på insidan, än att ha snygga kläder?

Jag tycker du är skitduktig som springer trots alla dina problem med astma och magen osv. Det kommer säkert lossna snart, SÅ länge har du inte hållit på ännu! Kram

4:e kommentar, skriven , av Jenny M:

förlåt, inte meningen att vara anonym! Det var jag som skrev förra kommentaren! Kram

Kommentera inlägget här :