Skall jag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ta och svida om för en löparrunda/promenad???

jag har precis ätit nu...
Daniel försöker lära mig nu att laga mat av det vi har i frysen.. nått utav det jobbigaste jag varit med om...
fick ju reda på av min psykolog idag att mitt mathandlande har med min tvångsjukdom att göra.. jag måste ha färska grejer hemma..
jag köper ALLTID ett nytt flingpaket innan det gamla tatt slut och börjar alltid på det nya innan jag gjort slut på de gamla för det e "färskare"! Jag är sån i allt.. juicer, bubbelvatten, oster, pålägg...m.m
jag blir livrädd för nått som stått i kylen ett par dar utan att nån tagit nått av det.. då e det gammalt enligt mig..
mycket slängd på grund av mitt beteende..
DÄRAV VÅRAN HÖGA MATKOSTNAD!!!

Har äntligen fått svar på det..
pratade ju med min syster om det förut och hon e ju likadan .. och vi har ju fattat att det har med våran fattiga barndom att göra...
jag levde länge med en fattig mamma.. och att inte få ha ett fyllt kylskåp e rena skräcken för mig...=(
nu fick jag tvingat i mig stekt kebabkött med pulve mos till..
jag åt ju det men mår illa nu och magen gillade det inte märker jag..=(
Svullen som fan nu..
i morgon måste jag laga nån mat och jag får inte handla nått...=(
ÅHHH jag kommer DÖ!!!
***********
Nog om det.. måste dela med mig om vad jag åstadkom på jobbet idag..
jag e ju inköpsansvarig när det kommer till lagerartiklar för vårat packande på jobbet.. så som kartonger, tejphållare, toalettpapper till toaletterna m.m..
idag kom 17 pall med kartonger som jag beställt.. eftersom vi hade grymt mycket på jobbet idag fick jag ta hand om det i slutet på dan.. innan jag åkte hem vill säga..
haha.. efter såsådär 15 pall så lyckades jag med det omöjliga... råkade stöta till en pall med kartonger när jag skulle köra upp en annan pall.. det resulterade i detta..!!
Pallen halkade alltså av balken och åkte under balken men fastnade så här.. hängandes med bara två plastsnören som höll ihop pallen.. haha!!!!!
Folk var helt förundrade över hur jag lyckades med det...
det undrade jag med... det gick så fort så jag hann knappt reagera..
självaste chefen fick hoppa på trucken för att försöka lösa det.. timmen var ju slagen så jag var ju tvungen att åka hem.. haha.. det sista jag hörde innan jag kom ut till omklädningsrummet var lite skrik och en duns efter det.. jag bytte om fort och åkte hem.. haha...
får se hur det ser ut i morgon.. dom fick säkert ordning på det...=)
Nä dax att ta tag i sig själv.. sitter jag här så hamnar jag snart i koma tillstånd då jag inte fått vilat idag..
Ja jag e som ett barn med mitt vilande.. men jag har allergier som gör mig trött, medeciner och sjukdomar som brer på det.. och en hjärnkapacitet som kräver det så det så!!!
Ha det!

Kommentera inlägget här :