Skönt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. sitter ny duschad i soffan och väntar på Jessica J. skall komma förbi på en cigg..=)
Jag har varit ute och sprungit....
och jag sprang motsatt håll och fan vad mycket bättre det kändes... var en hel minut bättre i tiden..!!!!
jag kände mig riktigt bra i löpniingen... tänkte på hur jag tog stegen och min andning funkade bra...
kändes så skönt..!!
magen har faktiskt varit helt okej i 2 dar nu vilket känns så jäkla skönt..!!!!
Daniel är och tränar och skall träffa kompisar efteråt.. så jag e alldeles själv idag vilket jag inte känner för...=(
skall bli skönt med besök från Jessica..=)
Bettan ringde nu med...
hon skulle ringa snart igen...
hmm.. gissa min lunch idag??
=)
Fick förfrågan av Party- Ylva om jag skulle med på queer night på Park Lane idag .. men jag skall ju festa i morgon så det känns dumt...
har inte riktigt ekonomi för det!
hmm.. behöver nog äta nått med...
Tänker på min mamma..
inte hört nått ännu...
Min syster skulle åka dit till henne ikväll tror jag...
jag får åka dit på Söndag först.. kommer inte hinna i morgon!
Min älskade mamma..
från min systers bröllop Juni-07
Älskar dig mamma!

Kommentera inlägget här :