Söndag kväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja och så var det redan Söndag....
Hela helgen har gått...
så fort som vanligt...
tillbaks till jobbet i morgon....
Idag börjades det med en promenad här hemma...
hamnade i kohagen med kossorna .. och dom stod ju ivägen för mig...!!!
funderade på att välta dom=)
efter det blev det gröt... sen kikade jag på röstningen på reprisen av ESC.. fick ju inte se den igår...
och ja vad säger man.. Grattis Tyskland... skön låt.. men man blir ta mig fan lika chockad varje år..!!!
daniel kravalde sen ur sängen och kröp ut till mig med sitt trasiga ansikte från vurpan han gjorde i natt!!
Säger INTE mer..!
*suck*

vi fick städat i allafall..
vek all tvätt från igår.. dammtorkade och Daniel dammsög...
sen gjorde jag i ordning mig.. jag och Daniel drog och käka sen åkte jag till Lerum och mötte min syster Marielle där.. vi köpte en fin mysdress i aprikos färg till våran mamma...
och åkte till Sjukhuset i Alingsås..
mamma ligger nu i eget rum...
operationen gick bra...
men vi känner att nått inte står riktigt rätt till.. visst har hon varit snurrig innan på grund av sin sjukdom.. men det e riktigt illa nu och vi förfarar att hon kanske fått en stroke...
hon kan inte svälja ordentligt och sluddrar väldigt plus att hon ser helt förlamad ut på ena halvan av ansiktet...
=(
kan ju ha att göra med dom starka morfintabletterna hon får.. men det känns ändå inte helt hundra!!!
Min älskade mamma.. e så fruktansvärt ledsamt att se sin mamma så här... jag vill bara gråta när jag ser henne..!!!
vi stannade i allafall några timmar med henne...
sen åkte vi hemåt...
nu har Daniel och jag förberett med lite mys... skall dippa grönsaker... så kl 21.. blir det film...
ha det gott hej!

Kommentera inlägget här :