Söndag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp kl är 21... Wallander har precis börjat på tvn...
jag sitter svullen i soffan med datorn i knät... magen rör nått fruktansvärt... precis fått avnjutit en god middag hos svärföräldrarna...
blev hemmagjort potatis mos med stekt fläsk och lök sås.. kan det bli godare...!!!!!
Men magen demonstrerade ju ... jag tog ändå en tablett innan maten....
hmm...
jaja..
åkte sen och handla nu på hemvägen.....
och nu e vi hemma..=)
Var ju i Allum förut och shoppade faktiskt lite grejer.. skall visa det i ett annat inlägg..=)
var en mysig fika med Marie och Nadja...=)
nu skall jag kolla på filmen... kommer nog 2 inlägg till.. ett med vad jag shoppat och ett med ett videoinlägg på när Daniel duschar med Helge.. haha.. garva så jag grät på utsidan..=)
Jag innan Allum=)
På väg till svärföräldrarna..=)

Kommentera inlägget här :