Ahhhh...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... tekoppen står och ångar brevid mig...
svetten har sprutat om mig på passet.. energin och glädjen var där även fast jag inte kan ta ut alla armtag som jag vill på grund av min mage så var det ett underbart pass!!! =)
duschen satt som en smäck när jag kom hem..=)
nu är det Biggest Loser final på tv.. OH MY GOD!!!
vad dom har gått ner!!!!!
det är sjukt!!!
haha.. här e man glad för typ 2-3kg... dom går ju ner typ 30-40-50 kg... SJUKT!!!!!!!!!!!!!
om inte mer!!!!
har en mysig kväll i soffan framför mig...
i morgon är det upp tidigt för jobb igen sen efter jobbet kommer han ventilations gubben igen...
han kom ju tilbbaka förut för att laga fläkten och hålen i garderoben...
så här såg det ut efteråt ..
där det e vit smet.. där var det HÅL förut.. han har ju satt sånt klet längs kanterna oxå..
han kommer ju tillbaka i morgon som sagt och fortsätter.. mycket kvar att täta!!!
men snart får jag ett varmt och luktfritt sovrum..=)
***********
Fan hade behövt fixa mina naglar.. dom e torra.. spruckna .. ojämna och med gammalt avslitet nagellack på.. snyggt lixom.. men antingen tar jag det senare.. eller i morgon... orka lixom..
haha.. ha en fortsatt trevlig kväll folket=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Hehe ja herregud vilket hjärnsläpp jag fick 2 av frågorna kan jag ju 7 dagar i veckan 24h om dygnet!

Men men jag vann ju ändå ;)!

Vem hejjar du på i svenska Biggest Loser =)? Min mammas gamla elev är med där, KF, Så han e min favorit!

Man blir väldigt träningspeppad av att titta på deras framgångar ävven om jag nu inte har som mål att gå ner 30-40 kg =)!



Kram

Kommentera inlägget här :