Bättre?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vågar jag hoppas på det??
morgonen är ju alltid värst.. man vaknar ju av att hela näsan e tjock med snor och innan man får igång den... shit... man nyser ca 38 000 gånger.. sen måste man snyta sig ca 45 000 gånger... sen kan man TYP andas normalt igen...
hostan var fan som värst igår kväll... trodde jag skulle hosta upp mina lungor.. men fick druckit massa vatten och då blev det bättre...!!!
jag tror jag låter lite bättre idag i allafall.. och febern verkar vara helt borta idag vilket känns grymt skönt.. då kan man äntligen bli männsika igen!!!
tänkte föröska ta mig ut sen om jag så bara skall ställa mig utanför dörren så behöver jag få frisk luft i mina lungor.. att ligga hemma i 3 dar det blir man ju tokig av!!!
Idag är dagen då jag skall bli mig själv igen!!!
Visst låter det bra..=)
Vaknade dock och insåg att jag fått en brännblåsa på min arm... hjälpte ju Daniel att steka pannbiffarna igår.. och fick då asavarm olja som spottade på min arm.. skjöljde ju av det men tänkte inte mer på det.. idag vaknade jag med denna på armen...
UÄCK!!!
funderar på att bjuda på en fruktansvärd bild... en bild på mig tagen igår morse när jag var som sjukast typ..
enbart i syfte för att jämföra med den pigga bild jag har tagit idag.. haha.. men risken är att ni får synskador för livet om jag lägger ut den bilden för jag ser verkligen förjävlig ut så jag skippar nog det och bjuder enbart på en betydligt piggare bild på mig nu !! =)
God morgon Sverige lixom..=)
Dricker kaffe för första morgonen på hela veckan!!!
levt på te ju!!
kaffe e ju sååå mycket goare!!
jo då.. idag skall jag bli frisk.. jag SKA!!!
ha en trevlig Fredag gott folk!!
IDOL ikväll!!! TJOHO!!
ha det!

Kommentera inlägget här :