God dag !

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
101010

är det idag!
Precis nykläckt i soffan...
varit i Allum.. Daniel fick ju presentkort av sin mamma när han fyllde år så idag har vi shoppat till han...
eftersom jag inte köpt det så kan jag visa er här...
Jacka för typ 800:-
Jeans för typ 700:-
skärp för 150:-
allt på Jack and Jones..
Mössan köpte han på carlings för 100:-
Nu är min hunk ännu hunkigare.. han behöver en klippning och en rakning bara så..=)
Pudding och Trez åkte med oss.. så vi tog en lunch där..
Kyckling med vitlöks baguette..!!
japp jag har typ lagt ner min diet.. äter dock inget godis... =)
Älskling är så duktig på att ta stora saker i sin mun..=)
jag fick faktiskt köpt en sak.. eller 3 rättare sagt.. för bara 149 kr... =)
visar sen..
nu laddar vi för Liseberg ikväll.. skall dit och vinna massa.. äta gott.. och se fyrverkerierna.. sista dan dom har öppet för denna säsong.. men dom öppnar väl om en månad igen för julen..=)
jag skall köra.. så vi skall hämta upp Daniels mamma snart=)
***********
Igår så åkte vi ju till pappa och dom..
fick jätte go mat.. och fikade där...
mådde inte helt hundra där som ni ser på bilden.. ser för jävlig ut... men jag åkte till jobbet och genomled passet.. mådde faktiskt bättre när det började närma sig hemgång...
åkte och hämtade Daniel hos Pudding och Trez och åkte sen hem och fick en god fot och ben massage av min älskling.. somnade helt sjukt gott av det och hade en bra natt.. utan för mycket hosta.. tackar vi för..=)
nä.. nu skall jag ta på mig ordentligt för det lär ju vara kallt att gå på Liseberg idag.. =)
ha det!

Kommentera inlägget här :