Grattis Linda!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag fyller min älskade stora syster hela 37 år.. eller var det 25 ..??
Hmm..=)

Min syster betyder mycket för mig.. hon har varit den mamma jag saknat då min egna mamma varit för sjuk för att ta på sig den rollen.. hon är min närmsta anhörig och det är hon jag utan tvekan ringer om det är nått!

Hon är mamma till 4 barn, 4 katter och en hund..

En Kvinna i sin bästa ålder som alltid funnits där för mig!!

Gett mig mat då jag varit hungrig... stöttat mig genom allt tungt och varit vid min sida ALLTID!!

Kan inte tänka mig en dag utan denna underbara syster i mitt liv!!!

Finns inte ord för att tacka dig min kära syster!!

Även fast vi ibland velat slå ihjäl varadra så är det ren syskonkärlek vi utsöndrar till varandra!!

ÄLSKAR DIG!!!
// Din syster malin!!
HURRA HURRA HURRA!!!
- Öhhh öhhh ha den äran!!!
- Nej nej nej dumsnut!
=)

Kommentera inlägget här :