Hemma igen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Åkte ju och tvättade bilen... fyyy i fucking hate it att köra in där .. sitta i bilen medans den anfalls av dessa gigantiska borstar.. jag tycker det är skit läskigt...
Är jag ensam om det???
sen fick jag även dammsugit bilen med...
så nu e den löjligt fin min bil=)
Åkte sen till allum åt en liten lätt lunch där... hamnade på Åhlens och köpte denna..
99:-
Serum droppar för håret!!!
BEHÖVS!!!

hittade grymt goa parfymer inne på Åhlens med...
Björn borg har kommit ut med några nya och Laila Bagge/ Wahlgren har gjort en grym Parfym med.. åhh så gott..=)
Den luktar grymt gott!! =)
Sprang sen snabbt in i affären och köpte kattsand och är nu hemma.. Daniel är hemma vilken sekund som helst då skall jag ner och hjälpa han att bära upp allt mitt!!
Gott..=)
sen åker ju jag till jobbet.. skall vila lite i soffan innan..=)
Ha en trevlig Lördags kväll..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Vilken kattsand är bäst?

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag köper en sand som ser utsom kristaller...med blåa kristaller i...=) Fresh and Easy heter den... den håller länge och den tål även lite vätska då baljan står i duschen så det finns risk för vatten stänk=)

3:e kommentar, skriven , av jenny m:

du vet att hårserum bara är buffel och båg, va? finns inget som lagar slitna hårtoppar...det är ju död materia, liksom naglar! =)jag gick på de lögnen i flera år, men nu vet jag bättre och vårdar mitt hår från grunden istället. och har inte behövt klippa några slitna toppar på kanske ett halvår? för de blir inte slitna helt enkelt! =)



jag har oxå den kristallsanden till Esther, har haft den i många år. sjukt bra! behöver bara tömma på poopet och sen byta allt efter en månad. =)

Kommentera inlägget här :