I´m Alive!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Japp... Har kommit ur sängen.. vaknade faktiskt redan vid 10...
eller faktiskt så vaknade jag redan kl 7 i morse och var faktiskt rätt pigg... NO WAY tänkte jag och tvingade mig att somna om.. tror den jäkla Red Bullen jag drack igår kväll spökade för mig i natt.. känns inte som jag riktigt fick somnat riktigt djupt!! =(
Men men.. vid 11 gick vi upp..
gjorde grötfrukost.. har dammsugit , bäddat och rengjort Helges matplats! Ibland kan man tro att en 3 åring suttit och ätit vid hans plats... !!! =)
Fick även rengjort micron för där inne såg det ut som nått exploderat..=)
Nu skall jag och Daniel snart hoppa in i duschen.. sen åka till Allum.. Daniel MÅSTE få klippt sig!!! Han skall nämligen på fest ikväll och jag vägrar släppa iväg han så där.. haha!
Ja jag skall ju jobba ikväll igen...med Jessica.. skall bli kul=)
Igr kväll vart det rätt lungt!
Jag var trött som ett as det sista bara.. kl kunde fan iinte gå mycket saktare.. ville bara hem hem hem..!!
Hem till Daniel soom låg i sängen.. åhh så gott det va att få krypa ner hos han!
Somnade sååå snabbt!
nä ett ryck nu då!
ha det!

Kommentera inlägget här :