IDOL 2010!

publicerat i TV;
Tänkte köra en resume av vad jag tycker om årets omgång.. första året jag faktiskt kunnat följa det så som jag gjort nu.. alltid jobbat eller haft annat för mig på Fredagskvällar förut.. men nu så.. !
Det var igår andra fredagen irad då dom körde Idol på "riktigt"...
Vad tycker jag då..
Alice
Henne som jag hade som favorit sen första gången man fick se henne i tv då Bagge hittade henne har bara försämrats med veckorna...
vad har hänt.. kan hon bara köra en låt så jävla bra???
jag fattar inte!!!
Minnah
Ja hon som åkte ut var väldigt "blek" jämfört med andra som kan det där med utstrålning och karisma.. hon har en JÄVLA röst .. bättre än många andra som finns kvar!!
Nu åkte hon ut och det var väl lika bra det med tanke på henne svaghet!
Hon hade rösten inget annat!
Geir!!!



ja vad säger man..!!
han är KUNG.. och igår så visade han att han har inget i IDOL att göra... HAN ÄR REDAN EN STJÄRNA!!!!


Linda??

Jag gillade henne i början oxå men tycker oxå att hon har bleknat lite... hon har röst och utrstrålning som är så där.. men det enda hon levererar är Attityd... inget annat!
Daniel?

Vem är det?
jag märker han inte.. det är som en tom bild när han uppträder... han är till för fjortisarna.. och ger migINGENTING.. ingenting alls.!
Jay!!

O.M.G
Igår... herregud vad bra han va!!!
han är blyg och tyst och gör inte mycket väsen av sig men på scen... herregud...
Heja dig!
Linnea!

Vem är denna konstiga filur.. som påminner om islänska Björk??
jag ÄLSKAR henne.. låten hon gjorde igår är en av mina personliga favoriter och jag bara älskar hur hon framförde den!!!
hennes höga skrik som hon utbrister ibland i sina låtar dom är ju bara sååå härliga... mera sånna männsikor ute i våran musikbranch!!!
Andreas Weise!!

Han är härlig .. han har självförtroende som en stolt häst och en röst som en kung!!
vem kan inte gilla honom??
Elin Blom

vad säger man... håller hon bara munnen stängd... och varken visar sina inslängda tänder, pratar sin hemska finlandssvenska och sjunger med en sån fruktansvärd brytning och med hemska uttal så älskar man ju henne.. hon ser verkligen ut som en stjärna .. hon är grymt snygg.. men hon kan INTE sjunga!!!
Skiter i att hon bara är 16 år!!!
snälla hjälp henne .. NÅGON!!!


Olle?
Är han Norsk eller kommer han från Gotland... kan inte sluta tänka på detta då han pratar.. det är allt jag tänker på.. alltså så gör han inget bra framträdande.. för igår föll han pladask på scenen.. det var INGE bra.. en människa med så dålig svenska kan inte sjunga en svensk låt..!
NEJ!!


Har jag missat nån nu??
tror inte det.. har jag det så är det nån som inte var värd att nämnas tyvärr=)
haha=)
detta är min personliga åsikt om dom tävlande...
vem vinner??
Geir så klart!!! =)

Kommentera inlägget här :