ja inte vart man torr inte...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... men vi gick promenaden... Pappa bangade... tyckte jag var konstigt vadå det spöregnade ju bara lite...=)
haha
ja jag och Linda måste varit 2 idioter som faktiskt gick i detta väder men men... vill man röra på sig så får man ju göra det=)
Linda klagade på att hon inte såg nått med sina glasögon så jag testade dom... jag såg inget jag heller kan jag säga...=)
ser ni vem som är vem???
Tur vi hade Erla med oss som visade oss vägen i mörkret=)
Erla vart rätt galen då vi gick och skrek för att undvika alla platta vidriga grodor som låg överkörda på vägen.. haha.. FAN vad vidriga dom va!!!!
ja till slut var vi framme igen.. sa hej till Pappa och lillsyrran och åkte som en dränkt katt hem... in i duschen med en gång och har nu druckit varm choklad och ätit mackor..=)
sitter under filten och bara njuter av kvällen..=)
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

Tror f-n att man bangade...:-)

2:a kommentar, skriven , av malin:

okej kanske har lite förståelse för det=)

Kommentera inlägget här :