Ja jag är redan hemma igen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
blev en tidig kväll.. strax efter halv 8 var vi redan klara... då tog jag mig ett halvt lock öl som jag fick av chefen och gick bort till gymmet för det skulle vara after work där med ikväll men det var helt dött.. så Daniel kom och hämtade mig där...=)
han var hungrig så vi åkte och köpte en pizza till han...
jag har inte känt nån hunger på hela dan.. ätit för jag varit tvungen typ.. vet inte vad det kan vara.. dom nya tabletterna jag äter kanske?
tvingade i mig en halv hamburgare på after worken förut innan vi spela..
kände att jag MÅSTE ju äta.. men blev bara illamående...
knepigt men har sånna dagar ibland...=)
ja kvällen var lyckad.. vi körde på... körde 16 låtar på raken.. shit var helt slut i rösten det sista.. typiskt då att man avslutar med en lugn låt.. haha.. låter ju för jävligt då..!!!
men men.. laddar upp ett klipp nu på våran sista låt... får se när det blir klart...=)
testade min kamera förut.. och testade även att mobilblogga... såg ni det..?? coolt=)
var på jobbet strax innan 5... då laddade alla upp för att spela brännboll..
jag tittade på och samtidigt kom ju mina kära bandmedlemmar så vi riggade allt under tiden...
Idol har precis visats.. skall se resultatet sen..
ha en fortsatt trevlig fredag kväll..=)

Kommentera inlägget här :