Jag dör!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag är nått så jävulskt trött just nu.. det är verkligen grus i mina ögon.. energin är som bortblåst!!!
men jag skall ta mig fan ta mig ut på min runda här hemma!!!
Så enkelt e det!!!!
Om inte mina prover visar nått så vet jag inte vad jag gör...
hur kan jag må så här utan att ha nått fel i kroppen???
*********
Jobbat, handlat, lagat mat och nu vill jag bara gå och lägga mig!!!
Men icke.. en promenad sen duscha .. SEN sova!!!
Jobbar tidigt i morgon!

FY FAN!!!
kommer vara död... det vet jag ju redan nu!
på eftermiddan i morgon så skall jag hämta Ella och Albin från dagis och skola och åka hem till min pappa med dom..
Min syster och hennes man skall åka till Rom förstår ni.. silka gottegrisar!!
Så pappa skall ha barnen fram till Söndag!
Jag skall mata katten jag=)
Men just i morgon så kunde inte pappa hämta dom så det får jag göra..=)
Skall nog sätta upp mig på Combaten i morgon om det finns plats kvar!!
Hoppas bara orken finns där då!
nä nu dör jag tror jag...
bara att ta på sig promenad kläderna och gå ut!!
Det är bara att göra det så enkelt e det!!
vet ju hur skönt det kommer vara efteråt!
ha det!

Kommentera inlägget här :