Jag vet...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. inte riktigt hur jag skall orka jobba ikväll.. men på nått sett så MÅSTE jag klara av det!!!!
helt slut...
en fika i Lerum med Marie och Nadja har jag klarat av det var allt...
nu är jag hemma och laddar batterierna...
Daniel kommer hem snart då skall han duscha och göra sig i ordning och så åker vi till pappa..
skall bli gott med mat...
jag åker ju direkt till jobbet därifrån så tar med mig kavajen..=)
hade en liten fotosession här hemma nu när jag kom hem.. finns inget finare än att fota hösten..
jag är osminkad... blek och ser för jävlig ut men bilderna blev hyfsade..=)
Ser mer död än levande ut...=)
hittade ett speciellt program på Iphonen.. men måste ÖVA massa på det ser jag.. haha=)
Nä.. sätta på sig ett ansikte och packa ihop jobbkläderna..
ha en trevlig Lördag Kväll=)

Kommentera inlägget här :