jaha...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vart e han då???
ventilations gubben...
han skulle vara här halv 1.. men han har inte kommit ännu.. skyndade mig hem efter jobbet trots att jag behövde köpa halstabletter för min hals känns som ett jävla rivjärn och gjort sen i Söndags kväll..!!!
hade behövt jobbat över idag för det var sjukt mycket på jobbet men skyndade ju mig hem som sagt...
nu har jag ätit lunch och e rövens trött.. får jag inte sova middag i dag heller så går jag upp i atomer.. hela min kropp skriker efter sömn just nu!!!!
skall träna ikväll med.. Body Combat RELEASE!!!!
Åhh jag dööööör vad kul!!!
bara inte halsen blir värre..
mått sisådär under dan... ALLA e typ sjuka på jobbet.. hela lagret e pesssmittat... dom på kontoret vill knappt komma ut till oss..=)
vi hostar snörvlar och slurpar te..!!
Många e hemma så vi har fått ringa in massa extra personal..!!
nä han får komma nu så jag får sovit... annars lägger jag mig och sover nu och skiter i om han kommer.. jag skall SOVA!!!
Trött??...

Kommentera inlägget här :