levande....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja jag lever....
legat i min säng halva dan.. sovit och hostat och fryst och svettats om vartannat.. inte haft nån ork alls...
fick kommit upp och tatt mig en dusch i allafall.. orkade inte ens duscha igår.. och det är verkligen ett stort tecken på att jag är sjuk.. jag MÅSTE duscha varje dag!!! Tycker det är smuskigt annars!!!!
legat i soffan nu och glott på film.. sett 2 av "Tillbaka till framtiden" filmerna... jag älskar dom och kan nog se dom hur många gånger som helst.. haha
nu förösker jag få Daniel till att laga mat.. vi har en massa älgfärs i frysen som vi fått av hans föräldrar.. haft det där i snart 1 år. jag e grymt skeptisk till om vi kan äta det.. men nu har Daniel tatt fram det och envisas med ATT VI SKALL ÄTA DET MEN DÅ HAR JAG SAGT ATT DÅ E DET HAN SOM TILLAGAR DET!!!!
han skall göra pannbiff...
vi får väl se hur det smakar!!!
hörs sen!!

Kommentera inlägget här :