Nu har jag precis...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
slafsat i mig en sketagod Kanelbulle....den var FAN as GOD!!!
så färsk och mjuk och god!!!
haha.. är ju kanelbullens dag så det var jag värd..=)
Åkte inom Lerum på väg hem.. fick med mig 10 st kanelbullar hem.. haha.. paketpris.. skulle bara köpt var sin till mig och Daniel men nu fick vi 10 st!!!
kan ju frysas in..=)
Trodde vi skulle få kanelbulle på jobbet idag .. har vi fått förut.. men ICKE!!!!
så därför unnade jag mig att köpa med mig hem...
min diet har jag slarvat med i över en vecka nu så ..
men nått godis sug har jag inte så det har jag skippat helt nu ..och chips åt jag ju först i Lördags ..=)
Så länge jag tränar och rör på mig så som jag gör nu.. så skiter jag i vad jag stoppar i mig.. skulle fortfarande inte slafsa i mig en pizza och massa pommfritts.. det finns andra alternativ... som igår.. så beställde vi hemkörning..
jag köpte faktiskt pasta...
åt inte mycket för var inte direkt hungrig men man kan inte leva på kaka och chips hela dan..=)
men fan vad jag mådde illa hela kvällen sen.. BLÄ!!
Nu innan kanebullen fick jag i mig sushi... mmmm..
köpte faktiskt där i Lerum men gillar inte deras Sushi.. Partille skall det va!!!
Hade en ventilations kille här nu när jag kom hem...han kikade på våran fläkt ovanför spisen och såg att det fattades ju grejer i den.. han skulle ringa och kolla om vi inte kunde få bytt hela skiten!!!
hade uppskattats..
sen fläkten på vinden nådde inte upp till värdet den skulle ha.. sen kollade han garderoben i sovrummet och såg då ett stort HÅL i ventilationen där...
Det drar in Kall luft som FAN där och kommer upp luft från grannen därifrån..
inte konstigt det luktar rök, matos och är svinkallt i vårat sovrum!!!!!!
gott att få svar på det i allafall.. skall komma en snickare som får fixa det!!!
ÄNTLIGEN!!!
det gäller att ligga i och klaga på sitt hem så får man hjälp..=)
gott med hyres ibland..=)
nä nu skall jag vila lite... kl 17 drar jag till gymmet. träna Body Step!!!
hade behövt sola..!!!
jaja.. ha det!

Kommentera inlägget här :