Rosa bandet galan!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ni tittar väl på trean nu allihopa???
Jag unnar mig en cider och 2 bitar vit choklad...
(den var grymt god chokladen)
Inte jätte nyttigt men just idag ville jag unna mig en cider då jag varken kan ta en i morgon eller på Lördag på grund av jobb..=)
Har jobbat, lunchat, vilat, varit barnvakt, handlat present till min älskade syster som fyller år i morgon , ätit och varit ute på promenad!!
Nu e man duschad och slappar framför soffan..
Jag hade egentligen stängt av datorn för kvällen men plötsligt blev jag blogg sugen..!!
Måste ju visa er denna!!!
Fick idag se en skiss på min tatuering.. den är inte klar ännu.. men en början på den..=)
Jag ÄLSKAR rosorna..=)
Mitt personnummer skall ju stå med oxå..=)
Är ju född på årets mörkaste dag därav månen med molnen...
Skall sitta på högervad!
Nä skall titta klart på Rosa bandet galan nu...
gripande berättelser!!!
Känner ni nån som avlidit i bröstcancer...???
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag känner en som har cancer och igår fick min kollega besked att hennes vän har elakartad bröstcancer. Jag har rosa bandet på jackan. Pinsamt lite!

2:a kommentar, skriven , av Nina:

3:e kommentar, skriven , av Nina:

Vilken fin skiss på din blivande tatuering! Blir det din första tatuering eller har du fler? Finns det nån tanke bakom den? Varför just tre rosor? :) Själv är jag helt tokig i tatueringar o har några stycken.. 10 till o med tror jag.. Hihi.. :)

4:e kommentar, skriven , av malin:

ja cancer suger!!! DEt är hemskt... den tar bort sååå många och sååå tidigt!! Tur att utvecklingen ändå går framåt!! Nina: nej jag har 2 st redan på ryggen så detta blir min 3, har gett skissaren fria händer så varför det är just 3 rosor vet jag inte.. men snyggt e det=) Jag gör ju den för att mina födelsenummer skall stå med på den.. för att hedra dagen då jag blev född!! Älskar den dan..=) haha.. Kram

Kommentera inlägget här :