Silket jäkla väder!!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Vinden viner utanför och regnet öser ner...
ja idag har nog alla slags väderslag varit ute...
Frost, snö, solsken, regn, blåst.. ja shit.. nån där uppe har haft svårt för att bestämma sig...=)
Ahhh... sitter i soffan och skall slänga i mig en tallrik vanilj yougert med Kellogs K special..
Flingpaketet är rosa och det är för att köper man det paketet så sponsrar man bröstcancer fonden vilket jag tycker är jätte viktigt nu i Oktober..!!!
Ni vet väl att det är allt för många kvinnor som dör av bröstcancer.. det är så jäkla beklagligt.. så vänner.. sponsra det lilla ni kan till dom!!!
Jag har jobbat.. sen snabbt in i affären för toapapper och mjölk och bröd typ..
sen hem och satte Daniel i arbete på att laga mat.. favorit i repris.. pannbiff..=)
jag hann ju inte äta nått fick smakat på en bara innan jag snabbt stack iväg till gymmet kl 18..
halv 7 var det Body Combat... det är så härligt i början med min energi och styrka men sen sätter magen stop..

FAN!!
slår aldrig fel..
men men..
Båda mina systrar var med plus söta goa Andrea..=)
Instruktören är som en riktigt energyboots... både hon och hennes syster som oxå är instruktör måste ha blivit ammad med Red Bull när dom var små.. fattar inte var dom får energin ifrån..=)
=)
Nu när jag kom hem tog jag hand om köket och gjorde 2 matlådor av maten som Daniel hade gjort.. Mumma..=)
sen var det härlig dusch...
och nu sitter jag här...
DÖD!!
kikar på tv och tar det lungt..
tråkigt blåst brud på Lyxfällan.. haha!!!
ha det=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Eller hur, sjukt väder, tur man har ett hus!

Vi har några på lager som du kan få :)

Ja, Allum är det!

Kram!

3:e kommentar, skriven , av Jennie:

Just jäklar ja, jag har inte köpr årets rosa band =S... måste jag göra bra att jag påmindes.



Hehe jag har faktiskt använnt bruna linser väldigt mycket tidigare, tex hade jag det då jag träffade Johan =)! Jag ser sådär oskyldig ut =D fast även väldigt utländsk ut :) även gröna linser har jag använt, det var lite häftigare =)! Har funderat på att beställa några par nästa månad.. men något blont hår lär det aldrig bli igen =)



Haha Johan va särskilt läcker som en barbie tycker jag! Testa att göra detta me daniel, väldigt roligt om man har tråkigt ;)!



Kram

4:e kommentar, skriven , av Mara A:

RED BULL smakar gött <3 !! ^^

Kommentera inlägget här :