Straight for your heart!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... *sjunger*
inte för att min röst pallar det just nu.. det låter för jävla kraxigt men men.. hör jag en bra låt måste jag sjunga med... =)
gjort en grym spellista i min Iphone...
Promenad heter den.. haha.. bra att ha när man är ute och går eller tränar!!!
massa hårdrock bland annat!!
Love IT!!!
lyssnar just nu på H.E.A.T...
och jag jag längtar så jag dör på nytt material från dom med ERIK GRÖNWALL i spetsen!!!!
har gjort massa nyttigt idag och känt mig hyfsat frisk!!
har fått tvättat...
sen tog jag mig en kort promenad här hemma för att komma ut och få luft i lungrona.. kändes lite yrt och så men ändå friskt i lungorna...=)
Fina Jonsered...=)

Var bara ute 30 min för att få känna på det som sagt...
sen hem.. ta en uppfriskande dusch...
satte mig och förde över 600 låtar till min Iphone...
därav min nya spellista..=)
sen tog jag på mig för att åka och handla mat...
Kylskåpet har ekat tomt några dar nu då jag legat hemma så var tvungen och kände mig ju pigg nog för att åka...
fan skulle jag aldrig gjort...
precis vid fruktavdelningen fick jag en sån vansinnig host attack då jag kände att luften där var vidrigt torr för mina lungor.. jag hosta.. hosta .. hosta.. trodde jag skulle spy... tårarna fullkomligt sprutade på mig och min ansiktsfärg likande nog tomaternas..!!!
Folk glodde ju och jag fick flyttat mig snabbt till kexavdelningen istället och stod där en stund till hostan lugnat sig lite... Det var hemskt.. jag ville bara hem.. skyndade mig att handla allt som stod på listan och åkte sen hem... började hosta som en galning nu när jag kom hem oxå... FY FAN!!!!
vatten!!!!
det är det enda som hjälper.. ösa ner vatten i mina torra luftvägar!!!!!
jag hoppas nu att jag klarar mig utan fler sånna hostattacker under kvällen.. usch...!!
*************
åt en sen lunch förut..
rester från igår men istället för potatismos blev det gurka och tomat..=)
Daniel åkte och tränade nu.. jag skall kika på Idol och vänta på att han skall höra av sig för då åker jag till Lerum och hämtar honom... !
ha en trevlig Fredagkväll..
min består av hostande!!!
BLÄ!
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Gud vad skönt! Kan man känna sig mer äcklig? Snoret rann hela promenaden, hoppas din promenad var skön:) KRAMAR OM

Kommentera inlägget här :