Äntligen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. har det börjat....
IDOL är på tv!!!!!
Och jag sitter och lyssnar kritiskt... =)
Har ju en liten svag längtan inom mig att själv stå där en dag...
men jag vet att jag INTE är tillräckligt talangfull för att ställa mig där och skita ner mig av nervositet!
har ju en gång ställt upp inför Bert Karlsson...
men det gör jag ALDRIG om..=)
***********
Stack iväg till gymmet förut...
solade... längesedan nu och man känner ju sig nästan genomskinlig med en gång=)
sen var det Afro dans som stod på schemat...
det är fan tuffare än vad man tror.. brände nått helt sjukt i mina lår redan första övningarna.. men kan bero på combaten i Söndags och promenaden igår..
imorgon får jag ju skippa träningen då vi måste repa men bandet igen...
vi har ju antagligen spelning på Söndag ju!!!
=)
pep in i duschen nu när jag kom hem med en gång..
sen gjorde jag i ordning detta..
Skivade upp ett äpple som jag skalade och kärna ut innan.. magen mår bättre av skalat äpple..
sen på med lite Äpple/Päron Keso...
så sjukt gott så man dör..
åt detta till frukost varje dag förut... så jäkla gott!!!
Sen började magen att krångla och då slutade jag ju med laktos.. nu har jag ju börjat äta mer laktos igen och då passade jag på att unna mig detta... MUMMA!!!
nä dax för Idol igen...
ha det!

Kommentera inlägget här :