Är redo...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. för ett tufft Body Step RELEASE pass nu!!!
Jag hoppas bara min mage lugnar ner sig så jag klarar av passet.. för just nu är den sjukt svullen och öm... hatar den, hatar den, hatar denna förbannade sjukdom!!!!!!
Inte tränat Body Step på år... så får väl se hur det går.. säkert många NYA steg som kommit under åren.. men brukar lära mig fort...
tränade ju Zumba igår...
var ju mest att dansa till Salsa musik och det älskar jag ju så jag dansade på... blev svettig men INTE ansträngd... var ju inget Body Combat pass direkt...=(
Nä.. nu skall jag dra....
nämner inget mer om Valet för shit vad folk blir upprörda.. haft haft massa kommentarer på Fejsan.. Haha..
Jag är INTE rasist men jag är inte heller rädd för vad folk står för..!
Ser detta som ett Ilandsproblem just nu för ser inte hur det skulle kunna påverka mig privat men antar att jag bara får vänta och se..
oj nu nämnde jag ju lite om det i allafall.. jaja..
Ha det!

Kommentera inlägget här :