bakis utan fylla?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. känns så.. men antar att det är dålig sömn som spökar....
kvällen igår var riktigt trevlig... mitt humör var rent ut sagt förjävligt innan vi åkte... jag var så sjukt grinig och sur.. och jag och Daniel skojbråkade efter duschen och jag vart helt vansinnig.. fel dag att reta mig på antar jag.. haha=)
var kul att få träffat Jennie äntligen oxå..
är ju en tjej som Daniel känt LÄNGE!!!!
Aldrig blivit av att vi träffats utan bara hållt kontakt genom våra bloggar..=)
Nu har jag träffat dig Jennie och du är lika snygg i verkligheten..=)
Trevlig med..=)
Hoppas du får en underbar dag idag på din 25-års dag=)
***********
Jag åkte hem igår strax innan midnatt...
kände att jag var tvungen.. kl skulle stå på 8 för att gå upp och tvätta och jag visste att pappa skulle ringa då med om besked ifall det blev nått på grund av vädret...
men han ringde och sa att vi kör..=)
Jag har redan tvättat snart 4 maskiner.. skall snart ner och torka det sista..
har redan hängt upp en massa här hemma..
Daniel stannade ju kvar men han lovade mig att inte dricka för mycket...
halv 5 kom han hem...
Men han frågade då om jag inte ville ha med han idag.. får se vad han säger idag när jag snart väcker han..=)
jag intar min frukost just nu..
vanilj yougert (laktosfri så klart) med banan och musli..=)
och en kopp kaffe..=)
Gottans..
nu skall jag bara äta upp.. gå ner till tvättstugan.. duscha ta på mig fixa mig och sen åka ut till Gråbo.. jag är glad att pappa lät mig slippa sätta upp tältet och rigga allt..
jag skall ju orka sjunga med..
vi uppträder nu först vid 12-13.. men skall försöka vara där vid 11..
så ha det vänner...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Det var så roligt att äntligen få träffa dig =)! Tusen tack för dom fina presenterna också, och för dom söta orden på din blogg =)!



Hoppas spelningen går bra. Vi får ta en kväll då du också kan vara med fullt ut. Men måste ju säga att jag inte tyckte det var någon tråkMalin som du sa skulle komma =)!



Kram

Kommentera inlägget här :