Ett sånt ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. kanonbra pass det blev.. jag hade energi så det sprutade i öronen på mig... så jäkla gott när magen är snäll mot mig och tillåter mig få ta ut mig ordentligt!!! LOVE IT!!!
Nu känns det fett gott i armar och skuldror... jag är en riktig liten slagskämpe.. haha...
Nu har jag duschat och skall ta på mig...
Daniel är och tränar han med nu...
ja ni hörde rätt... Daniel tränar!!! haha..
han har haft uppehåll hela sommaren.. men nu så e han igång igen.. får se hur länge han håller på denna gång.. haha..
nä..
Nu spelar Frölunda mot AIK i Scandinavium och jag har ingen kanal som visar matchen.. så hejar på dom i tankarna..=)
FRÖLUNDA!!! VOOF VOOF!!!
=)
nä.. ha en trevlig kväll.. massa på tv.. IDOL, och massa annat gott..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Duktig du är som kommit igång med träningen så som du gjort igen....

2:a kommentar, skriven , av Mecke:

Har snubblat in på din blogg och läser den då och då. Vad jag har förstått så lider du av Ibs-mage.

Har du testat LCHF kost.

Själv kör jag den kosten sedan i sommras.

Är mycket piggare orkar träna mer. är av med uppblåst mage. Och har blivit av med en del kilon.

3:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Japp det är precis vad jag lider av...=(... okej men vad är det för kost då???? Låter som nått värt att prova!!!! =)

Kommentera inlägget här :