Fredagen den 17/9-10

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja då var den äntligen här.. den underbara fredagen som jag längtat efter,,,
Jag har jobbat tidigt och ikväll är det mys på hög nivå.. jag har INGET planerat mer än att inta mysposition i soffan... FAN vad underbart det skall bli!!!
Det enda jag kan tänka mig att sakna ikväll är lite naturgodis!!!
Åhhh jordgubbar med yougert på!! Mumma.=)
kväll skall älsklingen och jag äta tacos.. och dricka rödvin till.. skall bli sjukt gott!!!
Och ikväll kl 21.00TV 4 då börjar den!!!
FÖRSTA FRÖLUNDA MATCHEN!!!!!
TJOHO!!

Tröjan sätts på=)


***********
Idag är en speciell dag... nämligen mitt syskonbarn Ellas födelsedag=)
stumpelumpan blir så stor!!!
hela 7 år gammal!!
Så skall ringa och gratta henne senare=)
*************
Efter jobbet idag så drog jag direkt hem... Daniel ringde sen efter en stund och frågade om jag hade ätit ännu...
Nej sa ju jag då... så jag åkte ner till Partille och mötte upp han och så köpte vi med oss Sushi hem.. mumma...
nu hade jag tänkt att lägga mig och vila en stund så jag håller mig vaken ikväll.. =)
Hörs sen.. ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Myskväll med tacos och vin låter inte helt fel. Fast hade valt vitt.. ;)

2:a kommentar, skriven , av Elene:):

Jätte fin blogg:)<3



Kramar

3:e kommentar, skriven , av Angelica:

Matchen va bra eller :p

4:e kommentar, skriven , av Malin:

Pratar helst inte om den matchen... tror dom sov på plan.,dom hade helt enkelt inte vaknat från iden dom legat i..=)

Kommentera inlägget här :