God förmiddag folket!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. det är Lördag... och ett riktigt skitväder ute.. vad skall man hitta på??..
jag behöver rensa min garderob.. tvätta golven.. men vi har fortfarande Aramis här så tvätta golven får vänta!!!
Sparkade upp Daniel halv 11.. då var det dax för han att gå ut med Aramis tyckte jag...
jag gick upp bäddade sängen och dukade fram frukost!!
äggen kokades och kaffen med...
annars var det den fulländade frukosten hos familjen Pettersson/Jernberg
=)
Pratade lite med syrran förut.. hon har ju suttit vid Robins sida nu 2 nätter i rad.. hon behövde komma hem och få vara med dom andra barnen..
hon skulle åka tillbaka till Robin senare idag och åker nog med då..
Mosters lilla pojk..=)
Just nu.. skall jag rensa min garerob sen får jag åka och köpa ny hårfärg...
så här kan jag inte se ut!!
ha det folket!

Kommentera inlägget här :