God Kväll gott folk=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. sitter ny duschad i soffan och kan nu bara njuta av att sitta här... har jobbat, ätit, vilat och tränat!!! =)
Gjort mitt för idag vill säga...
älskar känslan av att ha varit duktig och nyttig...=)
Bod step passet var kanon... grymt bra och ENKEL korregrafi..=)
jag blev helt sjukt svettig... antagligen för att vi var så sjukt många på passet och för att man rör sig rätt kraftigt på det.. glömt av hur jäkla jobbigt det faktiskt är..
blev en söt svett fläck uppe vid halsen på mig.. e jag stolt över...
Svett..=)
Ni undrar väl varför jag lägger ut äckliga svett bilder på mig själv... =)
Men saken är den att jag ÄLSKAR att svettas vid träning... vill känns svetten forsa ur mig vilket den gör VÄLDIGT lätt!!
Ärft efter min kära far..=)
Ryggen var plaskeblöt..=)
Åkte hemåt och köpte med mig 2 drickor hem..
brukar ofta vara sugen på nån slags läsk efter träning tror det är sockret jag behöver då jag inte äter godis längre..
då tycker jag att jag gör rätt i att unna mig en burk , för säger kroppen att den behöver det så gör det antagligen det..=)
nu har jag som sagt tatt en efterlängtad dusch och satt mig till rätta i soffan..=)
Biggest Loser är på Tv...
mer inspererande program får man ju leta efter...!!
Önskar mina extra kilon kan rasa av mig med..=)
Jag är inte fet eller tjock det vet jag men jag är svullen och har några extra kilon.. nu har jag ju lyckats få bort minst 2 av dom... har inte köpt nytt batteri till min våg ännu så har inte kunnat väga mig men skall ha köpt ett till Fredag morgon då det är vägning som gäller får se vad den säger... slarvat lite i helgen men verkligen inget drastiskt...
vill ju gå ner 10 kg allt som allt så har 8 kg kvar.. skall fanemej gå!!!
Heja MIG!!! =)
Haha.. Ikväll är det "Lite Sällskap" på TV... sett det programmet??
Jag tycker det är grymt kul för jag ÄLSKAR värmlänska.. i allafall att prata den... det är humor i mina öron att bara höra värmlänska..
som tanten i trailern för dagens program sägen.. " 69:an .. det är bruna cirkeln för mig"

haha.. säg det på värmlänska... man dör ju..=)
Det är humor för mig..=)
Nä ha en trevlig kväll gott folk..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Visst är Biggest Looser inspererande och motiverande. Jag blir så träningssugen =)! Dessutom e jag bekant med KF så jag tycker det är så roligt att titta på hur han lyckas =)!



Kram

Kommentera inlägget här :