God morgon...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... höll jag på att skriva... eller vänta jag skrev ju faktiskt det..=)
God eftermiddag menar jag..=)
Slått mig ner i soffan...
tvätten är sorterad... kalaset har det ätits på och träningskläderna är framlagda på sängen..=)
nu har jag några minuter att ladda batterierna på..=)
**********
Kvällen igår gick bra... var rätt mycket folk.. inte varit så mycket folk på Stures på LÄNGE!!!!
Jag och min kollega hade fullt upp.. en måste ju alltid vakta dörren så man blir ju lite låst.. så vi turades om.. en stod vid dörren medans den andre fick springa ner kolla bowlingen sen upp kolla restaurangen för att sen gå ut på uteserveringen och kolla den... man var som en skållad råtta!!!
Var lite sevttigt där ett tag.. för vi fick höra rykten om att det skulle bli bråk.. så vi var lite på helspänn..=)
men kvällen var bra.. lite skumma typer där bara och en kille kom in som var portad så fick tatt ut han..
det är fan svårt att veta vilka som är portade.. vi borde ta fram bilder på dom och ha så vi kan se..!!
kom i allafall från jobbet 01.40 cirkus..
åkte hemmåt och var VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLHUNGRIG!!!
Hade bara haft med mig keso med frukt till jobbet för det trodde jag att jag skulle hålla mig på.. gjorde jag INTE!!!
FAN!!
blev till att äta upp tacos resterna kl 2 på natten... BRA!!
NOT!!
Men måste äta för kände mig helt svag!!
efter det vart det sängen och jag somnade innan jag ens hann få ner huvudet på kudden typ.. haha
Daniel sov i Olofstorp..
Vaknade kvart i 10... upp.. Daniel kom hem nån minut efter det..
gjorde i ordning oss ...
dagens kalasoutfit=)
och åkte på kalas..=)
kakor och frallor gick åt.. jag fick ätit knäckebröd.. det var mumma det med..=)
Dom lika systrarna...=)
(Hmm.. ser jag ut så om 6 år så skjuter jag nog mig själv!!!)



Min slappis..=)



3 av mina grodyngel..=)

Efter kalaset så åkte jag och Daniel mot vallokalen här i Jonsered...
Time to vote.. och jag tycker jag gjort ett bra val...
jag var nöjd när jag kom ut..=)
Halv 4 är det dax för Zumba...
har sorterat tvätten och Daniel får börja med den sen när jag tränar =)
Ikväll skall jag bara ta det lungt... känner att jag behöver det... trött efter igår..
blir väl att följa valvakan ikväll..
Vem tror ni vinner????

ha det!

Kommentera inlägget här :