Härliga Söndag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
Jag och Daniel har äntrat soffan nu...
ätit precis och nu är det en slappar kväll vi har framför oss... underbart!!!
Jag måste ladda för i morgon...=)
*GAAH*
men kommer säkert gå bra...=)
måste åka hemifrån ganska tidigt i morgon bitti... vägrar komma försent... och det kan ju vara en del köer...
nog om det...
Dagen som gåttt... fick sparkat liv i Daniel och fick med han... åkte till Gråbo..
Daniel lekte med min kamera på vägen dit...=)
Körde ju pappa BMW då vi bytte bil igår innan vi drog till Kungälv... har man kombi så har man..=)
Me driving the beemer...=)
Min snygging... haha..=)
Väl framme dom hade ju redan riggat allt...
så lägligt... soundcheckade lite sen drog vi alla ner till Campino och käka.. jag åt en kebabsallad jag..
sen drog vi upp igen och satte i gång...
vi gjorde 2 set... gick la sådär första.. men andra gick bättre...=)
var ju en del fräscha bilar där med..=)
Jag efter spelningen..=)
laddar upp en video nu som Daniel filmade.. han filmade bara dom första låtarna vi spelade och dom var ju typ dom sämsta så ....
BE NICE!!!
=)
hmm.. tar lite tid så tar det i ett annat inlägg senare..=)
*************
Fick ett samtal förut med en hemsk nyhet...
Vila i frid Anders E.
Ditt liv var tufft så hoppas verkligen du funnit frid nu!!!
R.I.P!
Jag och Anders Sep-06
*************
ha det!

Kommentera inlägget här :