I have a confession...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. to make..
jag har syndat...
jag var så hungrig nu när jag åkte från Allum .. så jag tog vägen om Macdonalds...
skulle beställa sallad då säger hon att sallderna är slut för dagen... ..
åhhhh..
brevid mig står världens jäkla skylt med en BIC MAC på .. där det står under.. "svår att motstå"
Jag kan svära på att Bic Macen uttalade orden till mig...
den bad mig rent ut sagt att jag skulle beställa den och låta den smälta i min mun... "jaha jag får väl synda då" sa jag till tjejen med rösten...
så någon minut senare satt jag och tugga på en Bic mac.. tog dock bort översta locket på den.. och åt morötter med sprite zero till men ÄNDÅ!!!!!
jag har syndat!!! FAN!
jaja.. inte mycket att göra åt!!!
GOTT var det så det var fan värt det!! haha!!
Kan ni motstå den??.. KAN NI...? KAN NI?????
Nåja..
idag har jag jobbat ..
gick en halvtimme tidigare då vi hade det rätt lungt och vi fick gjort allt..
åkte direkt till Allum för att handla allt.. blev en sväng in på Ica för att köpa frukost tills i morgon..
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer...
Pratade med syrran förut..
Robin är tydligen sämre...
Han ligger på operationbordet nu hoppas jag..
han skulle opereras akut nu för hans trasiga njure läcker vilket gör honom sämre..!!
jag kanske får hoppa in och hjälpa Denise med dom små senare ikväll om hon skulle behöva det!
Linda skulle ringa sen när han hade opererats!
Vi kanske bara skulle umgås med Pudding och Trez ikväll men får la se vad kl blir och vad man orkar
nä nu skall jag färga mitt hår och ta en efterlängtad dusch.. tror jag e i klimateriet så som jag svettas jämt..!!
Min nya hårfärg!!
Vad tror ni??
ha det

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Färgen gillar jag, vad är det för färg nyans??



Hamburgare i sig är inte alls så onyttigt, det är det goda till som är boven ;)

Kommentera inlägget här :