jag är med...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
IPHONE 4!!!!

JAG VET!!!
Hagla på med kommentarer nu!!!
Men jag fick ett sånt grymt erbjudande så jag kunde inte motstå..
kommer köpa ut dom 7 månaderna jag har kvar på mitt gamla abonnemang för 1600 kr (tycker jag inte var så farligt)
Kommer få räkning på det nästa månad..
och nu har jag en Iphone4 och fick ett grymt abonnemang med fri sms tjänst inom Sverige plus att jag kommer bara ligga på en 100 lapp mer i månaden än vad jag gör nu..!!
Jag tänkte igenom detta noga skall ni veta..
Jag var fast besluten att inte nappa fram tills han sa summan jag hade kvar på mitt gamla abbonemang!!
det var då jag betsämde mig.. ville unna mig detta..
jag vet att jag har råd och det är verkligen ingen fara!
Daniel är dock ARG!! haha..=)
kan han dock vara är mitt liv mina beslut min ekonomi..=)
Nu är jag glad i allafall.. måste bara lära mig telefonen..=)

Kommentera inlägget här :