Mår så gott!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp det gör jag faktiskt... finns lixom inte mycket som kan få mig att må dåligt just nu.. mitt liv flyter på så bra!!!
Just nu har jag faktiskt pengar...
blitt av med en skuld... (ÅHHHHHHHHHH SÅ SKÖNT!)

Har en man som ÄLSKAR mig.. bra jobb..
Har satt igång med träning som gör mig så lycklig.. jag känner mig mycket piggare och kommer upp bra mycket tidigare på mornarna..=)
Jag äter hälsosamt.. försöker i allafall..

(fortfarande inget godis, chips eller choklad på snart 2 månader)

har underbara vänner och en underbar familj..=)
Just nu njuter jag av livet=)
visst saknar jag en massa men vad e det när man inte få må så här bra lixom.. hellre må bra i själen än att ha en massa materiella ting!
=)
nu skall jag som vanligt dricka upp kaffet och njuta av mina sista minutrar innan jag åker till jobbet..=)
Efter jobbet idag är det BODY COMBAT!!!
Fan vad gott det skall bli!!!
Ha en underbar dag mina kära läsare..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Älskar dig Loppis!

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Härligt att läsa... :)

3:e kommentar, skriven , av Therese:

HÄRLIGT att höra att du mår så bra Malin!

4:e kommentar, skriven , av Malin:

Älskar dig med pappis..=) ja visst är det härligt att få må så där bra!!!!

5:e kommentar, skriven , av Jessica:

Grym du är som inte ätit godi osv på så länge!!!

Kommentera inlägget här :