Oj silken duktig jag, jag varit i dag..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. haha.. japp.. rensat min garderob och provat gamla jeans...
Mina röda jeans som jag typ aldrig använt.. =).. haha
Mina vita älskade jeans.. använt flitigt sen -05.. nu är jag lite för tjock för dom.. men -5 kg så kanske..=)
dom här kunde jag inte ens knäppa..=)
Alla jeans...=) och den största högen är mjukisbyxer..=)
Dom här får jag inte ens knäppt..!! helt nya och oanvända!!!
Men nu är min garderob välsorterad..=)
Även garderoben i hallen.. Daniel kom på en sketa bra sak.. sätta PETflaskor i stövlarna så dom står upp.. FAN vad bra!!! =)
var för mörkt i garderoben så kunde inte ta kort på det.. orkar inte ta med digitalkameran..=)
ja.. sen efter all rens så satt jag Daniel på dammsugning och jag svabbade golven.. så nu är allt rent och fräscht här hemma.. så sjukt skönt..
nä.. nu skall jag duscha sen vill jag hitta på nått innan vi skall åka till stan och äta..
skall bli grymt kul att få träffa mina snuttot.. Jessica och Bettan med respektive..=)
ha en trevlig kväll!
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

(ta det rätt)Haha jävlar va byxor du har! Inte konstigt att du ibland har dåligt med pengar du ;)! Fan måste ju va en hel förmögenhet där i högarna. Jag avskyr att köpa jeans för d e så dyrt och jag e så snål =)! Men det e ju bra investeringar och särskilt när man kan ha dom i 5 år!!!!!

Sälj dom du inte kan ha å köp nya för pengarna du får vettja, så går du runt!

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Jag VET att jag har sjukt mycket kläder.. men det är alltså kläder som är så sjukt gamla oxå plus att jag är värdelös på att göra mig av med kläder jag inte kan ha längre eller som jag helt enkelt inte använder... det är därför det ser så mycket mer ut än vad det e...=) Skall ge bort dom kläderna för dom kläderna jag ger bort är inte värt några pengar.. har en hel hög med jeans som jag inte kan få på mig men som jag inte gör mig av med för en dag skall jag få på mig dom igen..=) Kram



Kommentera inlägget här :